Anahtar Kelime Analizi: Her ay düzenli olarak reklamlara ait anahtar kelimeler analiz
edilir, Potansiyeli olup kullanılabilecek yeni anahtar kelimeler reklamlara eklenir.
Gereksiz ve bütçe harcayan anahtar kelimeler ise çıkarılır.
Reklam Geri Dönüş Analizi: Belirli aralıklarda reklam tıklamaların kontrolü için tıklama
geri dönüşlerinin analizi yapılır. Bu analiz verileri web sitesine eklenecek özel kodlarla
alınacağı gibi şirketiniz telefonla aranarak tıklamalar sonucunda beklenilen etkinin
oluşup oluşmadığı tarafımdan manuel olarak kontrol edilir.
Kalite Puan Arttırım Çalışmaları: Reklam maliyetlerini düşürebilmek adına her ay
düzenli olarak reklam kalite puanlarını arttıracak bir dizi işlemler yapılır. Bu şekilde
reklam tıklama maliyetleriniz aşağı çekilmiş olur.
Güncellenen Reklamlar: Yayınlanan reklam metinlerine ilaveten yenileri de eklenir.
Böylece gösterimdeki reklam çeşitliliği arttırılır.
Aylık Raporlar: Aylık ödeme geçmişleri, reklamlara ait gösterim/tıklama sayıları ve
bunlara ait maliyetler raporlanır ve size gönderilir.